Interaktyvus orientaciniai žaidimai

Interaktyvus orientaciniai žaidimai

Orientaciniai žaidimai yra žaidžiami nuo seno ir dažnas su juo yra susidūręs. Kai kuriems išgirdus frazę “orientacinis” įspūdis apie jį susidaro toks: reikės daug bėgti! Kas bus jeigu pasiklysim? Aš nemoku perskaityti žemėlapio!

Interaktyvus orientacinis žaidimas abiejų šių dalykų nereikalauja (nebent būtų poreikis).

Jums prireiks šiek tiek:

  • Sumanumo, atsakinėjant į klausimus, kurie bus parodomi mobiliojo įrenginio ekrane, kai atvyksite į tam tikrą tašką.
  • Išradingumo. Komandoms galima skirti įvairiausių užduočių. Nuo fotografijų (su tuo pačiu mobiliu įrenginiu) iki komandos formavimo užduočių (pralįsti per speciailiai išraizgytą virvių voratinklį neprisiliečiant prie virvių)
  • Tik šiek tiek orientacijos. Jūs visada matysite kuria linkme judate ekrane, be to, nepasimesti padės kompaso rodyklė nurodanti jūsų judėjimo kryptį.

Žaidimo trukmė gali būti nuo 30 minučių iki 3 valandų ir daugiau. (Rekomenduojame 45-120 min)

Interaktyvus orientacinis, tai žaidimas su mobiliuoju įrenginiu jūsų rankose arba planšetiniu kompiuteriu (turinčiais GPS ir interneto prieigą). Žaidimai gali būti parenkami pagal jūsų poreikį.

  • Strateginis orientacinis. Šiame žaidime reikės ne tik aplankyti numatytus taškus, bet ir pasirinkti tinkamą strategiją. Kai kuriais atvejais naudingiau yra į klausimą atsakyti neteisingai, nei teisingai. Žaidimo tikslas surinkti kuo mažiau taškų, aplankant kuo mažiau vietų ir taip pasiekti finišą. Šį žaidimą galima sukurti bet kokioje erdvėje, prisitaikant prie jos ypatumų. (mieste aplankant kultūrinį paveldą, miške – suteikiant progą pasigrožėti nuostabiais gamtos vaizdais)

 

  • Foto medžioklė. Kurioje reikia arba padaryti nuotraukas patiems, arba rasti vietą, pagal fotografiją atsirandčią jūsų ekrane. Užduočių spektras, naudojant fotografijas, yra be galo platus ir lengvai pritaikomas prie vietovės ypatumų, renginio tematikos, įmonės tematikos ar kitų individualių pageidavimų.

 

 

  • Interaktyvi kelionė nuo taško A į tašką B. Kartais seminaras vyksta vienoje erdvėje, o šventei (vakaro programai) tinkamesnė kita lokacija. Šiuo atveju galime pasiūlyti linksmai pasiekti tašką B ir į šventės vietą pristatyti svečius jau su puikiais įspūdžiais. Tarkim nuostabus Panemunės kelias. Aplankant dvarus ir sodybas, reikėtų nusifotgrafuoti, atsakyti į renginio tematiką atitinkančius klausimus, bei tuo pačiu pasinaudoti proga pasigrožėti nuostabiais apylinkių vaizdais. Taip kelionė neprailgtų, nes pakeliui atsirastų azarto gerų emocijų ir žinoma istorijų, kurias bus smagu prisimti. Šį žaidimą galima žaisti net neišlipant iš automobilio. Privažiavus tinkamą tašką – žaidėjai gaus klausimą/užduotį, kurią įvykdžius dalyviai gaus nurodymus, kur važiuoti toliau. Atsakius neteisingai, gali tekti išlipti iš mašinos ir atlikti papildomą užduotį, taip prarandant daugiau laiko.

 

  • Sėkmės interaktyvusis orientacinis. Kuomet tai, kaip jums seksis, priklausys nuo to, ką išridens kauliukas. Čia svarbu į klausimus atsakyti tik teisingai, na ir žinoma prisijauknti fortūną, kuri pagelbėtų ridenant kauliukus.
  • Taškų kraitis. Šio žaidimo tikslas surinkti kuo daugiau taškų. Kuo sudėtingesnis klausimas ar užduotis, tuo daugiau taškų komanda gauna. Pvz. Sudėti kuo didesnį kortų namelį (lauko/vėjo sąlygomis) ir nufotografuoti rezultatą. Kas per duotą laiką surenka daugiausiai taškų – tas ir laimi.

 

  • Surask ir išvenk. Žaidimas reikalauja šiek tiek atidumo, kadangi judant nuo vieno užduoties taško link kito, reikia stebėti savo maršrutą ir vengti tam tikrų vietų, kadangi į jas užklydus, minusuojami Jūsų turimi taškai.

 

  • Kelionė aplink miestą. Informacinė kelionė, kurios metu priėjus tam tikrą tašką, Jums bus pateikiama informaciją apie lankomą vietą. Taip po miestą pasivaikščiosite optimaliu maršrutu, bei sužinosite įdomios, naudingos informacijos. Po tokio pasivaikščiojimo, paskutiniame kelionės taške, galima padaryti trumpą viktoriną iš to, ką sužinojote. O gal pakeliui norite svečius paskatinti užsukti į barą? Ne problema, vienas iš stotelių, gali būti baro aplankymas,  su degustacine patiekalo ar alkoholinio gėrimo užduotimi.

 

  • Užuominų žaidimas. Šis žaidimas skirtas tiems, kurie mėgsta rimtai “pasukti galvą”. Žaidimo metu, teks atsakyti į ganėtinai sunkius klausimus. Atsidūrus aklavietėje, žaidėjai į pagalbą galės pasitelkti užuominas, tačiau jomis piktnaudžiauti nereikėtų, kadangi kiekviena panaudota pagalba, mažins komandos surinktų taškų kiekį.

 

  • Kvizas (Protmūšis). Tradicinis jau visiems labai gerai žinomas protmūšis, tik čia rezultatus galima matyti pagal klausimo atsakomumo greitį ir taip jam įnešti dar daugiau azarto.

 

Žaidimui pasibaigus, galime apdovanoti greičiausią, daugiausiai atsakusią teisingai ar neteisingai, įveikusią trumpiausią ar ilgiausią atstumą, ilgiausiai galvojusią atsakymą ar kūrybiškiausią komandą. Kitaip tariant, kriterijų, kuriais remiantis galima atrinkti nugalėtojus, paletė yra plati, kadangi kiekvieno prijungto įrenginio duomenis gauname tiesiogiai į pagrindinį kompiuterį.

SMAGIAUSIA DALIS: nuotraukų ir video siužetų peržiūra finiše. Visos komandų nuotraukos, atsakymai, trajektorijos yra jau sistemoje, tad atvykus į finišą galėsime nedelsiant aptarti ir apdovanoti kūrybiškiausius, paklydusius dėl takelio ar užsibuvusius bare.